wtorek, 11 września 2012

Kreatywna kuchnia

Cześć!
Wczoraj zrobiłam eksperyment kulinarny- ugotowałam niekonwencjonalny obiad. Okazało się, że mojej współlokatorce bardzo to smakowało! Mnie zresztą też :) Przypomniałam sobie czasy, kiedy na półkoloniach robiłam z dzieciakami ciasteczka przyjaźni.

Ciasteczka przyjaźni
wiek: od 3 lat
ilość dzieci: dowolna
kategoria: gry i zabawy dla dzieci w domu - kulinarne
potrzebne rzeczy: herbatniki, waniliowy serek homogenizowany, lentilki, kolorowa posypka, żelkowe misie, polewa czekoladowa- taka z torebki, którą się wkłada do wrzątku, papierowe tacki i noże (u młodszych dzieci plastikowy nóż, albo mama do obsługi noża ;) ), pisaki do tortów, lukier (dobrze skleja kiedy zaschnie)

Dziecko na tacce tworzy konstrukcję z wyżej wymienionych produktów, wg upodobać. Dobrze jest smarować herbatniki serkiem waniliowym bądź polewą- wtedy inne elementy dobrze się przyklejają. Można coś napisać pisakiem do tortów- można takie dostać bez problemu w wielu marketach. Gotowe dzieło można komuś podarować- radość gwarantowana :) Sama też takie dostałam, było takie ładne, że aż szkoda było zjadać... Niestety nie mam własnych zdjęć, ale znalazłam w internecie zdjęcie, które wygląda bardzo podobnie:

kreatywne zabawy dla dzieci

Wesołe kanapki
wiek: od 3 lat
ilość dzieci: dowolna
kategoria: gry i zabawy dla dzieci w domu - kulinarne

To chyba nic nowego, po prostu wspólne robienie z dziećmi kanapek :)
Uśmiechniętych, kanapek domków, zwierzątek, w zależności od tego, co się ma w lodówce.

gry i zabawy dla dzieci w domu

Smacznego!
Lukrecja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz